Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 16 de febrer del 2010

Carnaval Flix 2.010!!!

Aquest any he pogut anar a tots els actes de carnaval i com és normal, vaig fer fotikis!!!!!!!!

El carnaval del col·legi va estar molt bé!!! ens van fer esperar molta estona i casi ens quedem congelats perquè feia una fred impressionant!! anaven tots molt guapos!!!

Vaig fer unes quantes fotos però la veritat és que no van quedar molt bé ja què tota l'estona sortien els pares pel mig de la foto!!!!!!!!



Dissabte per la tarda també vaig sortir a veure les disfresses dels nens ja què sortien els meus nebots. La veritat és que hi havien molts nens i semblava festa major de tanta gent que hi havia a la plaça major.
Per mi, el lloc no va ser gaire encertat ja què no es podia veure gaire bé els nens perquè de tanta gent no tothom podia estar al davant per gaudir dels nens. Van fer un cercle per tal de què solament estiguessin els nens a dins i així poguessin jugar. Els pares es van quedar fora encara que hi van haver molts que van passar del tema.
A la nit vaig sortir una estoneta a veure les disfresses però m'ho vaig pensar molt abans de sortir ja què a la tarda vaig passar molt de fred!! però va poder més les ganes que la fred!!!!!!
Hi havia força gent, sobretot gent jove disfressada però en comparació amb l'any passat, vaig trobar poca participació. Vaig escoltar al carnestoltes i va estar molt bé el discurs que va fer però la gent tal i com va dir ell, estava molt sosa!!! suposo que tothom estava "soso" perquè els aplaudiments no es notaven ja què tots anàvem ben abrigats amb guants, bufandes i gorres!!!!!!!!! Després van fer una cercavila i tots cap a els baixos de la social on van fer la festa!!!!!!!!!!

Josep anava molt guapo amb aquests cabells!!!!
Enric i la seva filla ja no en parlem!! maquíssims!! jejeje
el vaig trobar molt original!!!
la Marta anava amb aquest grup però no la vaig conèixer
Bé aquí deixo el meu reportatge de fotos!!!!!!!



1 comentari:

enric ha dit...

Les fots del "carnaval" són molt boniques. Tot i la ferd que ens ha fet aquests dies, encara va sortir molta gent.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats