Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 11 de febrer del 2010

Dijous Jarder; 11.02.10

Avui toca menjar truita de carxofa!!!!!!! l'any passat la vaig provar una mica i em va agradar!! a veure si la meva mare s'anima i ens fa una truiteta!!!!!!!

Aquesta tarda els nens, els pares i molts avis aniran a jardar!!!!!!! Normalment la gent va al camp de futbol, a la bassa les clotxes, a l'ermita, als xops, als masos!! qualsevol lloc que sigui envoltat de la natura!!!

Quina enveja!!!!!!!!!!!!!! a mi també m'encataria però no em donen festa!! bé, la veritat és que no ho he preguntat!!!!!! però està clar la resposta que em donarien!!

que??? dijous jarder?? i això què és?? anar al camp??? :)

L'altre dia quan van anar al Pi de Montbrió vaig passar per les "pedretes" un lloc maquíssim on anava a jardar quan era petita amb les meves amigues d'infància!!!!!

Aquest lloc el recordava maquíssim i molt gran, suposo que era pels records que em portava ja què quan hi vaig passar l'altre dia, el vaig trobar petit!!! això si, igual de maco!!!!!!!!!!

Avui posaré dos fotikis d'aquest lloc, el abans i el després!!!

Aquestes son les meves amigues d'infantesa!! vam passar moltes hores juntes i vam compartir moltes cosetes!! la veritat és que guardo molts bons records d'aquella època!! llàstima que hi han amistats que es perden amb el pas del anys!! sort que no passa amb totes!! :)
aquesta foto és d'ara, del mes de gener!!!!!!! si us fixeu, l'arbre del marge esquerra és el mateix que el de la foto anterior!!!!! és curiós!!! i aquests dos, ja els coneixeu!!! morcete i el tato!!!!!!!!
Aquesta m'ha fet gràcia posar-la ja què és veu el "xiringuito" que ens muntaven!!! el nostre berenar, les nostres pastetes, la música i vinga!!!!!!!! a disfrutar! no teníem cap més feina!!
Aquesta també és d'ara, com podreu observar el llo és maquíssim!!!!
Un petonàssssssss bloc

1 comentari:

Enric ha dit...

Es una raconada molt bonica i al costadet de casa!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats