Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 19 d’octubre del 2012

19.10.12 - 7 anys sense tu - :(



Avui és un dia especial!!!!!! 

No és cap celebració, ni cap dia d'alegria simplement és un número que em recorda a tu!!!!!!!!!


Avui és dia 19!!!!!!!!! 

I per acabar de rematar és Octubre!!!!!!

Avui fa 7 anys que ens vas deixar!!!!!!!!!

7 anys sense tu!!!!!!!!!




Sembla que es digui ràpid això!! Però 7 anys son molts!!! Son molts dies recordant-te, molts dies vivint al teu costat en silenci!!!!!

Al principi tot és silenci i dolor, després tots son fotografies i records en veu alta i després passen a ser records i converses interiors.

L'únic que sé és que et segueixo trobant a faltar!!!!!!!!!! Sempre hi han coses, persones, fets, que em recorden a tu!!!!!!!!!

 
M'encanta pensar en moments viscuts amb tu, recordar converses, moments especials perquè em fan sentir-te aquí al meu costat.

Sempre he pensat que em segueixes acompanyant per les senderes que vaig recorrent i em guies per a què no caigui!!!!!!!! 

També faig com el tato, sempre penso amb el què em diries en situacions que ho necessito perquè no em vull perdre i sé què tu m'ajudes a no fer-ho.

Crec que la figura d'un pare és molt important i per mi ho has estat moltíssim!! Potser en vida no valores lo important que arriba a ser però quan et falta, te'n dones compte de què era un gran puntal per tu i que sense ell moltes coses no tenen sentit.

Sobretot trobo a faltar......

Aquelles abraçades inesperades i que em reconfortaven!!!!!!!!!!!!
Aquells consells que em donaves quan els necessitava
Aquelles bronques que fa un papa!!!!!
Aquell besito a la front que solament em donaves tu!!!!!!!!!!!!!
Aquell veu dient "bon dia reina"


Simplement et trobo a faltar moltíssim!!!!!!!!
No necessito cap dia 19 per recordar-te però 
un dia aixíno puc deixar de dedicar-te un escrit

T'ESTIMO MOLTÍSSIM PAPA!!!!!!!!!!

I espero que allí on estiguis t'arribin aquestes paraules!!

Et segueixo trobant  a faltar!!!!!!


 











2 comentaris:

Anònim ha dit...

Un escrit preciós que comparteixo totalment, em sento molt identificada en tot el que dius!(no podia ser d'una altra manera, és un papa compartit)
la teta

Anònim ha dit...

i que guapo està a totes les fotos!
la teta

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats