Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 2 d’octubre del 2012

Una flor maquíssima!! 28.09.12


Divendres a la nit la vaig veure!!!!!

Estava esperant a l'alex i anàvem la Noa i jo passejant al nostre món!!

La Noa estava olorant aquells jardins com si fos el primer cop que sentia aquella olor i jo estava al meu món dels pensaments!!! 






Estava caminant i de sobte la vaig veure......... la seva bellesa em va enlluernar!!!!!!!! 

Mira que fa dies que està allí i passo pel costat molts cops però fins amb aquell moment no la vaig veure!!!!!!

Potser va ser la foscor de la nit que va fer ressaltar aquesta flor tant maca!!

El nom no en tinc ni idea!!!!!!!!! si algú sap com és diu......... li agrairia que m'ho digués!! 


Fins i tot em vaig quedar parada que amb la càmera quedés tant bé la foto ja què era de nit i molts cops no queden bé!

PD.: i com noooooooooooooo quan estava a caseta i vaig veure com havia quedat la fotiki, em va vindre a la ment la meva amiga senderista Ro Sa!!!!!!!!!! amb ella li encanten les floretessssssssss i vaig pensar que segur que li faria tanta gràcia com a mi veure-la en foto!! 



SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats