Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 29 d’octubre del 2012

26.10.12 - Aprofitant el solet!! -Noa -


Divendres quan vaig arribar a casa, era aviat i havia sortit el sol!!!!!!! un fet extraordinari, després de la pluja del dijous i la del matí, se'm va fer curiós!!!!!!!!!

Així que corrent em vaig posar la roba de muntanya i cap allí!!!!!!!!! la Noa ja m'estava esperant i preparada per la guerra!!!!!!!! :)

Solament sortir vaig veure aq imatge!!!!!! que bonic l'arc de sant martí!!!!! així que no em vaig poder estar de fer una fotiki!!!!!!!




Quan vam arribar a la muntanya la Noa es tornava tonta de les olors!!!!!!!! el dia abans no havia pogut sortir x la tarda x culpa de la pluja i en tenia ganes!!!!!!!!!






Així que no va parar d'explorar x aquella zona com si fes segles que no passés x allí!!!!!!









Vam estar caminant una bona estona! l'hora la vam fer segur i no ens vam trobar a ningú!

Aquesta foto va quedar maquíssima!!!!!!! el cel estava maquíssim!






Després quan vam arribar casa les plantes estaven pletòriques!!!!!!!!! es feien mirar!!!!!!!

així que no vaig dubtar en fer 4 fotikis a la Noa!!!!!!!!! i es va deixar! jejeje





SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats