Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 31 d’octubre del 2012

30.10.12 Els nostres panellets

preparació de panellets!! les super boletes!!

panellet banyat amb pinyons i una careta de panellet :) 
fent els panellets!! de totes les formes possibles
Bé, ahir per fi ens vam posar a fer panellets!!!!!


Aquest any estàvem, morcete, mami and mua!!!!!! vam invitar als germanets and family però no van poder vindre!! jejeje

Així que xino xano vam anar fent els panellets!!!!!!





l'alex aquest any ha provat una tècnica diferent pels panellets amb pinyons!!!!! i la veritat és què han quedat de conya!!!!  això siiiiiiiii gastes més pinyons però s'enganxen perfectament a la pasta!!

Amb aquesta foto ho podeu veure com queda!!!!!!! la careta del costat la vaig fer jo!!!!!! jejejeje



panellets! el més guapet la careta q vaig fer! :) 




Vam fer els típics de pinyons, d'ametlla, codonyat, uns de coco i grosella i em penso que ja ta!!!!!


La tècnica aquesta de l'alex de banyar-los amb la clara de l'ou va fer que anés més ràpid i ho va fer amb pinyons i també amb ametlles.
panellets banyat amb ametlla 
Les ametlles va ser curiós perquè no en teníem de trencades i amb un moment l'alex es va posar a trencar-les i fer-les en petitet i la
veritat és què van quedar molt bé.
panellet sortits del forn

Tenien massa per donar i vendre! i a sobre els vam fer molt petitets perquè son més guapets de menjar!!!!

Així que vam estar molta estona fent-los!!!!!!






panellets preparats per menjar!! mmmmmmm



Bé, després per provar-los ens va sortir gent per tot arreu!!

Quan ens quedaven 10 panellets per fer, es va presentar la teta!!!!!!!! i quan ja havíem acabat del tot, es va presentar  el tato i la Joa!! jajajaja

Em va fer gràcia perquè semblava que haguessin olorat els panellets recient fets!! jejeje




van quedar al punt i maquíssims!! 


Pos esoooooooooooooooo!!! que apart de guapetssssssssss estant boníssims!!!!!!!!!

Vam passar una bona estona fent-lossssssss i la meva mare i jo vam poder contemplar la soltura de l'alex treballant!!!

perquè si jo en portava 3 de fets, ell ja en portava 15!! jejejeje  però bé, cadascú fa el que pot i va al seu ritme!!!!!!!! jejeje




















SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats