Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 24 d’octubre del 2012

24.10.12 - Bon dia Boira -

Buscant pel blog articles antics, m'he donat compte que parlo molts cops de la nostra amiga boira!!!!!!  fa temps vaig buscar la definició i vaig anotar aquesta q em va fer gràcia:

"La boira és com un fum molt dens que es fa quan hi ha molta humitat. És formada per gotetes d'aigua barrejades amb l'aire. Quan hi ha boira a la carretera, no es veuen els altres cotxes."

Ahir la meva cosina Elena, em va deixar un mtge comentant el meu article i em deia que enyorava aquells dies emboirats!!

i Siiiiiii li he de donar la raó perquè la boira podríem dir que és de la nostra terra i fa què tingui aquest fet característic de la zona. Quan no he de viatjar m'encanta veure-la però penso més amb els perills que suposa la seva existència que no pas amb lo maca que és.
Flix - desembre 2.011

Però clarossssssssss quan et trobes a la carretera venint cap a Flix, molta gràcia no et fa veure-la!!!!!!!!! 

Avui és el segon dia que me la trobo!!!!!!!!!!!! m'estava esperant al mateix lloc que ahir, això siiiiiiiii una mica més a prop de Tivissa!!!!!! 

Quan et trobes amb ella, son els únics dies que agraeixes les ratlles de la carretera perquè son les que t'ajuden a veure-ho tot més clar!! jejeje

Pos esooooooooooooooooooooo!! que dies així et surten cotxes per donar i vendre!!!!!!!!! Avui me'n fixava del trajecte Pas de l'ase fins Ascó, he contat 17 cotxes!!!!!!!!!!!!!! anàvem a càmera lenta ja què sempre hi ha algú que s'ho pren en calma això de conduir!!!!!!!!!! (quan dic calma vull dir a 70) 

El curiós del cas, és que quan arribem al pont d'Ascó he mirat a veure quants continuavem i exactament 2 hem seguit, els 15 restants s'han quedat a la nuclear!!!!!!!!!!! Deu ni do la gent que treballa allí!!!!!!!!!!!!!!!  (i ja no parlem de com condueixen aquests perquè hi ha x escriure un llibre) 




SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats