Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 29 d’octubre del 2012

Respira!!!

Una cançó maquíssima i el vídeo també!!!!!! Una sèrie trista però què m'agrada!!!!!!

 

 http://www.traducidas.com.ar/letras/mat-kearney/breath-in-and-breath-out-



Respira

Respira hondo, 
cuéntame todas tus dudas 
todos sangran de igual manera
respira hondo 
continua adelante y detente 
si todos se marchan, yo me quedaré
Es un tira y afloja 
y a veces me desplomo
y no cedo 
porque tú sujetas el otro extremo 
porque hay una luz en tus ojos, 
en tus ojos

Si me pierdes de vista 
sostente, aférrate 
y todo continuará, seguirá, 
seguirá
sostente, aférrate 
pasa otra noche 
hay una canción 
con cada nuevo amanecer 
Es un tira y afloja 
y a veces me desplomo
y no cedo 
porque tú sujetas el otro extremo 
porque hay una luz en tus ojos, 
en tus ojos
hay una luz en tus ojos, 
en tus ojos

Inhala, exhala
Inhala, exhala
Inhala, exhala
Inhala, exhala

Mira ambos lados 
a la luna y la noche 
todo lo que está bajo las estrellas está en tus brazos

Porque hay una luz en tus ojos, 
en tus ojos
hay una luz en tus ojos, en tus ojos

2 comentaris:

BENITO ha dit...

Una canción genial !!!!!

eva_yam ha dit...

jejejej gràciessssssssss benito pel comentari i per la cançó!! de fet l'he descobert gràcies al teu post que he vist avui a 1ª hora! jejejej

bon dia x la matina!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats