Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 29 d’octubre del 2012

25.10.12 - Els meus primers cargols!!



Mira que m'agraden, mira que n'he menjat però aquests son especials!!!!!!!!

Els primers que agafo !!! bé i també morcete!!!!!!!

Després de tants dies de pluja, a últim moment, vaig decidir agafar-ne!!!!!!





Vam tindre cura de no agafar-los petits però això si, ni idea de quina classe son! si els havia d'agafar de tal forma o d'altra.

Caçar cargols va ser fàcil lo trist va ser, tenir-los a casa!!!!!!!! Durant 3 o 4 dies els he vigilat, els he cuidat, els he netejat la seva zona fins que em va dir la meva mare que ja els podia fer!!!!!!!

Quina pena!!!!!!!!!!!!! ohhhhhhhhhhhhhh!!

No sé si sóc bleda, però em van fer peneta! i ho dic en serio!!!!!!!!!

Vaig seguir les instruccions de la meva mare i siiiiiii ho vaig fer tot bé però veure com s'anaven morint  em va fer peneta!!!!!!!!!

Vaig pensar, "son els primers, segur q la pròxima no em passarà" !!!!!!! :)

L'únic que sé és que no me'ls vaig menjar agust!!!!!!!! normalment no puc parar de menjar cargols perquè m'encanten però aq cop en vaig menjar poquets!!!!!! la salsa em va quedar boníssima però tenia aquella coseta interior!!!!!!!!! tonteries meves però que em va quedar aquell regust!!

Pos eso!!!!!!!!!!!! que son els meus primers cargols, estaven molt bons però va ser tota una història fer-los!!!!!!!!!!!!!

Segur que el pròxim dia no em passa!!!!!!!!!!





1 comentari:

BENITO ha dit...

Si los proximos no quieres sufrir, los guisas con esa pinta tan estupenda que tienen y paso gustosamente a recogerlos, para degustarlos a tu salud jejejej.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats