Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 5 d’octubre del 2012

Felicitats Xatina!!! 05.10.12



Avui és l'aniversari de la meva amiga Eliss!! i com no podia ser menys, li dedico la portada d'avui i aquest article.



FELICITATSSSSSSSS ELISSSSSSS!!! 



(no sé si entrarà al meu blog però per l'article no pot faltar) 




Que puc dir de la meva xatina!!! ja son molts anys d'una amistat maquíssima i que poc a poc ha anat creixent com la què més!!!!!!


Encara que en alguns moments està lluny de quilòemtres, la sento aquí, al meu costat perquè sempre estem en contacte.

Les nostres muntanyes potser son molt diferents però fem les senderes juntes; compartim els nostres moments, els bons i els dolents, i això no té preu!!!!!!!



Saps que sempre està allí, no et falla mai!!sé que puc contar amb ella.


Hi ha poca gent que et pugui omplir i jo tinc la gran sort de tenir bones amistats, com la seva, que m'omplen moltíssim.


No hi ha res més maco que tenir una bona amistat per compartir rialles, xerrades intenses, filosofades, silencis, moments tristos, alegres, ..


En resummmmmmmmmmmmmmmmmm que espero poder seguir felicitant a la xatina molts anys i compartir aquesta amistat tant maca que tenim!! tant sigui a la distància com ben a prop!!

Felicitats Xatinaaaaaa ! 
Disfruta del teu dia ben acompanyada!!!!!!!!!!
ens veiem després!!!!!!! 
Timoooooooooo moltísism!! 
ja ho saps, però sempre és maco recordar-ho!!!!!!!!!! 









SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats