Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 28 de juliol del 2009

Articles a destacar!!

Avui no tinc cap notícia a destacar!! aquests dies estic pensant més en les vacancetes que amb el meu bloc!! ja que tinc ganes d'anar-me'n de relax durant uns dies!!

Avui parlaré de dos blocs:varis blocs!!

El primer del meu amic blocaire jesus!! a l'últim article que escriu ens informa de la situació actual d'ERCROS!! Havia d'escriure de la situació actual de les últimes notícies però veient que ha posat un bon article, he pensat de no repetir-me!! així que us adjunto un enllaç del seu bloc!!


I el segon bloc és el de "los que van a l'aurora"!! un anònim que escriu temes d'actualitat i de reflexió de Flix!! Feia dies que no entrava al seu bloc i avui m'he alegrat d'entrar-hi ja què parlava del meu bloc!! m'ha fet molt ilu!! sempre agrada que parlin de tu i sobretot si parlen bé!!!!!!!!!!

Així que encara que no conegui amb aquesta persona li vull dedicar aquest enllaç al seu bloc! ja què els temes que tracta m'agraden encara que reconec que m'agradaria més que donés la cara! que es presentés davant la societat de blocaires!! sempre és més interessant entrar a debat amb una persona i no pas amb desconegut!!

Aquí deixo l'enllaç al seu article que parla de les festes majors de flix:

4 comentaris:

Jesús Escribano ha dit...

Gracias por el enlace, pero en vista que en otros sitios han puesto el mismo artículo, también lo podías haber puesto tu. Al fin y al cabo da lo mismo donde se lea el artículo, lo importante es que la gente lea y se informe.
Un saludo,
Jesús

Jesús Escribano ha dit...

Se me olvidaba, cuando vayas a Yo vivo en Flix, pincha en el lazo negro que te llebará a un video que ha puesto en el facebook Jordi Jou en homenaje a los bomberos muertos.
Otro saludo, :D
Jesús

eva_yam ha dit...

siiiiiiiiii tens ráo!! també el podia posar però em va fer mandra! jejejee em va agradar més posar això! jejejeje (per anar variant)

ara entraré al teu bloc!!
Un petonàssssss

Anònim ha dit...

Easily I assent to but I dream the list inform should prepare more info then it has.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats