Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 17 de juliol del 2009

Que trist!!! Un incendi al barri!! 16.06.09!!

Aquest son uns dels arbres de la zona afectada!!!!! la zona de la sèquia del barri!! davall de la punta del canó!!!!!

Aquesta és la sèquia que us comentava!!!!!!!
aquestes fotos les vaig fer al febrer i no vull pensar com pot estar ara aquesta zona!! o part d'ella!! Feia anys que no hi anava però amb uns mesos hi vaig passar un parell de cops i ho vaig trobar encantador!! el lloc és especial per moltíssima gent!! passa poca gent per aquí i avui aquesta zona està trista!!
Ahir per la nit m'ho va explicar la meva mare!!! un incendi al barri!! al caminet cap a la sèquia de l'aubal!! com???? si si!! el que sents!!!

Avui ho he pogut veure amb els meus ulls!! quina pena!!! quan passava amb el cotxe ho he vist!! quines ganes de plorar!!!!!! perquè passen aquestes coses?? qui o quina cosa pot fer això?? no ho entenc!!

Aquesta foto és del meu germà, aquí podem veure l'eficàcia dels bombers! en poca estona el van tindre controlat i gràcies amb ells la cosa no va anar a pitjor!!

Amb els anys que costa tenir aquests paratges naturals i amb un segon tot a la mmmm!!! quina injústicia!!!
Bé, solament volia deixar aquesta notícia trista i sobretot volia fecilitar a tots els bombers i gent que han estat treballant de valent per apagar-lo i així poder dir que ha estat un tram petit!!
Gràcies a tots pel treball ben fet!!
Un petonàsssssssss bloc!

1 comentari:

Jesús Escribano ha dit...

Una muy rápida actuación de los bomberos. Me avisaron de que había fuego, salí corriendo de casa para verlo y sacar fotos (porque, la verdad, no me veo de bombero)y cuando llegué ya estaba dominado.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats