Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 28 de juliol del 2009

Fotos concentració motos de flix!!

Diuen que lo bo es fa esperar!!!!!!!! El nostre amic kiko ja ha fet el muntatge de fotikis de la concentració motociclista vila de flix!! aquest any li ha costat una mica més fer-lo ja què per qüestions de feina no ha pogut!!!

Deixo un enllaç al seu vídeo que està molt bé!!llàstima que faltin les meves!!!!!!! perquè m'he buscat i no m'he trobat !!! jejeje i mira que estava!!!!!!!!

Vídeo del moto club flix

al seu dia també vaig fer un article de la concentraicó de motos, enllaç al meu article de la concentració motera

Un petonàssssssssssssss bloc!!
V'ssssssssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats