Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 13 de juliol del 2009

Flix!! reflexió del turisme al ntre. poble!

Avui he llegit un article que m'ha fer reflexionar sobre el ntre. poble!! Sobre el turisme a Flix!!
Tenim moltes coses per oferir però ens manquen moltes coses!! sobretot amb el sector hoteler!

Per quedar-se a dormir a Flix solament tenim un hotel i actualment està en projecte una casa rural (camí cap a l'ermita); també teníem una fonda però aquesta ja no està operativa!!

Un noi tarragoní amb el seu grup d'amics va vindre el primer cap de setmana de juliol a Flix i es va prende una idea molt equivocada de flix i vulguis que no, et sap greu que passin aquestes coses!!

Principalment no va vindre amb vehicle propi i naturalment vindre a Flix amb tren deixa molt que desitjar!! tenim l'estació al barri, un lloc actualment desert de gent!!!!!! també l´únic lloc per dormir està fora del centre del poble i vulguis que no, també és un problema!!

I avui penso, quan venen gent a Flix per voler passar un cap de setmana, que has de dir "ves a dormir al poble del costat!!" és una llàstima no tenir llocs al centre del poble per poder dormir ja què sempre que fas viatges turístics busquem les majors comoditats possibles i nosaltres actualment no podem oferir al 100% aquestes.

Perquè mira que tenim coses maquíssimes per poder visitar a Flix! La Reserva Natural de Sebes, el Castell de Flix, El mirador, el pas de la Barca, els xops, la punta del canó, l'aubal de Flix, l'Ermita, un passeig pel meandre, el casc antic de Flix, l'església, el passeig del riu i ara també podem gaudir d'una visita guiada dels refugis de Flix. ( i segur que em deixo moltíssimes coses)


Un petonàssssssssss bloc!


2 comentaris:

Josep Maria Yago Suau ha dit...

Hola, soc el "noi" tarragoní :-)

Força d'acord amb el que comentes. Tan sols puntualitzar que no em vaig fer cap idea equivocada de Flix. Sabia el que teniu i venia, justament, per això, per coneixer-ho i per gaudir-ne. El fet que només hi hagués un hotel (després m'he assabentat que hi ha una Fonda amb habitacions però en aquell moment ni els serveis d'informació de les pàgines groguesn ho sabien) va ocasionar que no em pogués quedar a dormir i, per tant, no vaig poder gaudir del cap de setmana que havia previst :-( Un altre cop serà i estic convençut que la gent serà el millor.

eva_yam ha dit...

oks Josep Maria!! m'alegro que estiguessis ben informat!!
Per cert, m'he estat informant abans de contestar-te i sobre el tema de la pensió que estava al centre del poble ja fa tempss que està tancada.

El que si que està en marxa és la casa rural! és molt maca però està a les afores del poble (camí cap a l'ermita)

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats