Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 14 de juliol del 2009

Visita a la Mora Morisca

Finalment vaig poder anar a visitar la Mora Morisca!! últimament m'he aficionat amb aquest estil de fires!!! son maquíssimes de veure!!

Una fira que recreava l'època històrica en la qual Mora d'Ebre convivien les cultures cristianes, musulmaes i jueves!!
El casc antic de Mora estava molt ben decorat amb les seves parades d'artesans i amb un ambient molt morisc!!
Em va agradar molt!! Al principi ens va costar una mica trobar els carrers, no estava gens ben indicat!! ntres. perquè sabíem més o menys on estava però per la gent de fora de la comarca segur que va els hi va costar arribar!! però un cop els vam trobar vam poder gaudir de una bona estona passejant pels carrers decorats amb les seves pertinents parades!!
El que em va sorprendre va ser el castell de mora!! no sabia que era tant gran i tant bonic!! tenia unes vistes maquíssimes del riu ebre!! una passada!!

Vaig pensar amb el nostre poble!! amb les obres que ben aviat es començaran a fer!! serà bonic poder visitar-lo i sobretot que la gent pugui fer turisme!! ja què també tenim unes vistes maquíssimes i és un lloc privilegiat!!

Bé, aquí deixo les fotikis que vaig fer!!
Unpetonàssssssssss bloc!









1 comentari:

Jesús Escribano ha dit...

A mi también me gustó mucho y eso que fuí el primer día por la mañana, que todavía no se habían acabodo de instalar los tenderetes.
Recuerdo que en Flix hicieron algo parecido hace unos años, eso si sin llegar al nivel de Mora.
Saludos,
Jesús

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats