Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 22 de juliol del 2009

Whiskyn's "no tornaran"

Un vídeo molt maco i amb una lletra encara més maca!! et convida a la reflexió de la teva pròpia vida!!
a mi m'encanta aquesta cançó encara que més aviat em posa trista que no pas feliç!! ja que hi han moltíssims moments que anyoro!! sobretot els que més, son els moments amb el meu pare i sobretot amb ell!!!!!! va per tu papa!!!!!!!



El meu cap el meu cor,
s'aguanten d'un fil d'antics records.
El meu cor, el meu cap,
barrejats a dins del mateix sac.

Un grapat de raons
per passar full a un dia nou.

Però de nou atrapat
creient millors sempre
els temps passats

La nit se m'escapa dins d'un bar,
no vull tornar a casa.
No tinc pressa per fer-me gran
pero no tornaran....

No tornaran moments que enyoro.
Tots aquells anys no tornaran.
Les busques del temps van endavant
imponents, ja mai mes tornaran.


El meu cap, el meu cor,
S'aguanten d'un fil d'antics records.


El meu cor, el meu cap,
barrejats a dins del mateix sac.

L'estiu plega veles per enguany.
La tardor no vol tardar.
El fred va glaçant el passat
i no tornarà.

No tornaran moments que enyoro.
Tots aquells anys no tornaran.
Les busques del temps van endavant
imponents, ja mai més tornaran


No tornaran moments que enyoro.

Tots aquells anys no tornaran.

Les busques del temps van endavant

imponents, ja mai més tornaran


musica.com

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats