Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 2 de juliol del 2009

Crònica 2ª Manifestació Flixanca a Barcelona!!

Aquest cop no puc explicar les emocions que vaig tindre ja què no vaig poder anar-hi però pel que m'ha explicat el meu germà, també va ser una passada!!
Tal i com va passar a la 1ª, van anar 4 autobusos de Flix però també es van apuntar treballadors d'altres fàbriques d'Ercros. Així que suposo que van ser moltíssima gent!! apart a la plaça Sant Jaume van venir molta gent de Flix que actualment està a Barcelona o rodalies.
Bé, com que el meu germanet ha fet una crònica molt ben detallada d'aquest dia, us deixo l'enllaç al seu bloc ja què no fa falta dir res més.
El més destacable d'aquesta manifestació va ser que aquest cop els ntres. alcaldes es van afegir a la manifestació (Sr. Oscar Bosch i el Sr. Pere Muñoz) i també ens va vindre a saludar la flixanca Sra. Aurora Masip.
Com a punt negatiu que m'agradaria reflexar va ser que aquest cop els treballador d'ERCROS feien vaga i s'haguessin pogut apuntar molta més gent a la manifest. i no ho van fer!! (de 200 treballadors solament van anar 100; aproximadament) és una cosa que no entenc perquè son els principals implicats amb aquest tema.
Bé, aquí deixo la crònica del tato.

Un petonàsssssssss bloc

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats