Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 9 de juliol del 2009

Una història original i divertida!!

Ahir a la nit vaig estar mirant l'altre bloc que tenia i em quedo parada del temps com passa!!
Vaig començar a escriure en un bloc al març del 2.006!!
uffffffffff 3 anys!! deu ni do!! Al principi quan escribia era més aviat per desfogar-me de les meves preocupacions i sobretot de les meves tristeses! suposo que tots tenim etapes amb aquesta vida i sempre he pensat que l'escriure va bé perquè realment veus el teu estat d'ànim!!

Avui he llegit aquesta història i m'ha fet recordar un moment molt maco i divertit!! la boda del Paco i de la Raquel!! no va ser la típica boda avorrida, va ser molt diferent i molt original!!

Vaig a posar l'article amb aquest bloc perquè val la pena recodar-lo!!
Un petonàsssssssssss bloc
__________________________

12 Set, 2007 "Un petit conte del mossèn a la boda del Paco i la Raquel!!

Voldria explicar una petita anècdota de la missa de la boda del Paco i la Raquel!!

És de les millors ceremònies que he sentit mai! Jejeje vaig riure molt (això si, interiorment)!!

És el primer cop que una cerimònia em fa parlar d'ella i recordar-la!! .....

Suposo que el "cura" volia que fos així!! que la gent parlés d'ell i de les seves filosofades de la vida!!
Felicitats!! Ho has conseguit!!
(si algú es pregunta on va passar tot això....... va ser a l'església que hi ha a Perafort) La missa va ser de les més curtes que he vist i va ser com un conte divertit!!

Després de parlar una mica i fer el típic d'una cerimònia, va començar a filosofar el "cura" i va ser divertit escoltar-lo. Ara ho reflexaré tal i com va passar i el que vaig pensar amb aquell moment:

Comença a parlar i ens diu:
- Avui quan he vingut, he vist un avió estacionat a fora.
(i tots pensant..... "que diu aquest ara" on?? Jo no l'he vist!! L'has vist tu? Te'n fots de mi?? Jejejeje i segueix parlant....)

- M'he quedat estranyat i m'he dirigit amb ell a veure com es deia
( i tots pensant.... "a veure quina ens dirà ara aq." I damunt ho deia totalment convençut i amb la cara que feia era un poema, era com un actor fent el seu paper!!)

- M'he quedat sorprès al sentir el nom, amb veu baixa m'ha dit "em dic MATRIMONI"
(jajajaja l'Alex i jo ens vam mirar i van fer una rialla i per dins m'estava partint lo cul) i després va començar a filosofar sobre el vol, el camí de l'avió, etc.... i després va vindre la segona part (també molt bona)

-Heu de saber que aquest avió també porta un passatger!!!
(llavors el primer que se'm passa pel cap, són els fills i sento que diu....)

-El passatger és Jesús!!! Si si!!!! El podeu convidar a pujar o sinó li dieu que no i ell no pujarà i no s'enfadarà.
(jejejejeje la veritat es que va valdre la pena el conte que va fer)

L'anècdota de la cerimònia va ser aquesta i també la de la Raquel que alguns la van sentir i altres com jo ens la vam perdre!!
Al moment on havia de dir "te seré fiel toda la vida" va dir "te seré infiel" !! jajajaja pubreta quin mal moment que va passar!!

Bé, la reflexió que he tret d'aquesta anècdota es que si algun dia em caso.... m'agradaria que el cura també m'expliqués aquest conte però això si........ que canviï l'avió per la moto!! Quedarà més guapa la història!!
Bé, aquesta ha estat la meva reflexió d'avui!!
Un petonàss bloc!!
______________________

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats