Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 8 de juliol del 2009

Ja estic aquí!!! muaaaaaaaaaa muaaaaaaaa

Com t'anyorava bloquet meu!!!!!!!!!!!!!!!!
si es que !!! amb lo maco que es tenir una rutina i quan no la tens, la trobes a faltar!!

Imagina't, porto 5 dies sense saber de tu!!!!!!!!!! que fort!!!

els caps de setmana ja ho tinc superat ja què al seu dia em vaig proposar desconnectar d'aquest món d'internet però el dia a dia necessito la meva estona per navegar, per escriure per desconnectar de tot!!!!!!!!!!!!!! i això d'estar tants dies sense el meu espai no pot ser!!!


Per fi ja estic aquí!!!!!!!!!!!!!!!!!! avui posaréeeeeeeeeee els meus articles pendents!!!

petonetsssssssssssssssssssss bloc!!!

T'he trobat a faltar!! mua mua!!
P.D.: Aquesta fotiki me la va regalar la meva germaneta!! gracietes teta!!

2 comentaris:

enric ha dit...

Benvinguda!!!! ja et trobàvem en falta. Però la tecnologia és així, quan falla, falla. Però estas una mica enganxada ,no?
Una abraçada!!

eva_yam ha dit...

gracietes tato!!!
homaaaaaaaaaa enganxada no crec que estigui tato perquè si no, m'haguessis tingut cada dia a casa teva!! jajajaja (i solament vaig vindre un dia!!)

petonetsssssssssssssss
jo també us trobava a faltar!! muaaaaaa

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats