Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 2 de juliol del 2009

Ja tinc dos puntets més!!!

L'altre dia ho parlava amb l'Alex (alias morcete), si arribo al dia 01 de juliol sense cap infracció em donaran dos puntets!! jejejeje
Visca!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja tinc 2 punts més!!

i si si, he arribat!!! per tant ja puc dir que tinc 14 punts!! em penso!! no he rebut cap carta de cap foto que m'hagin fet!!!!!!! així que se suposa que ja ho puc dir!!


Pels que no estiguin al dia del tema, solament dir això!!

Els conductors que no han comès cap infracció greu durant tot aquest temps rebran dos punts extres del carnet de conduir (tot això està aplicat des de l'any 2.006)


A la web 3cat.24.cat diu:

"Així és com la DGT ha decidit premiar el bon comportament al volant d'uns 21 milions de conductors de tot l'Estat, una mesura que es repetirà el juliol del 2012 amb un sol punt, tal com fixa la llei. D'altra banda, el Servei Català de Trànsit presenta la campanya de prevenció d'accidents per a aquest estiu."
_________________________________________________
"Saldo actual de puntos
14puntos"

He estat mirant la web de la DGT i es pot mirar el saldo de punts!! això si, és tota una història!!! necessites el DNI i l'any que et vas treure el carnet!! et donaran un clau d'accés i després has de tornar a fer totes les passes que havies fet anteriorment per poder mirar els punts actuals!!!!!!!
I després de fer totes aquestes gestions, he vist que efectivament tinc 14 puntetssssssss!!





SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats