Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 29 de juny del 2009

Barcelona, dia 1 de juliol - 2ª Manifestació Flixanca

El proper dia 1 de juliol, s'està preparant una altra manifestació a Barcelona!! Es convida a tota la població de Flix i rodalies que vulguin anar a fer soroll!!

Els treballadors d'Ercros, aquest cop, faran vaga aquest dia!! així que se suposa que aquest dia davant la porteria de fàbrica hi haurà gent manifestant-se i la resta aniran a barcelona juntament amb la gent del poble que s'hagi animat a manifestar-se.

Per apuntar-se solament cal posar-se en contacte amb la gent de la plataforma o amb els representants dels treballadors d'Ercros.

Aquí deixo l'enllaç amb el bloc de la plataforma on ens donen aquesta informació.
Bloc de la plataforma "Volem Viure a Flix"

2 comentaris:

dolros ha dit...

Eva, només vull felicitar-te pel teu bloc. Jo no et coneixo de mantenir una conversa amb tu, només per donar de quan en quan una volteta pel teu bloc. I actualment és un dels blocs més guais de la red. Sempre ens mantens informats i el més interessant es que redactes la informació sense fer critiques de les persones o situacions.
Felicitats, perquè realment tu curres!

eva_yam ha dit...

moltes gràcies pel teu comentari!! m'agrada molt que la gent em deixi comentaris i sobretot d'aquest tipus!!
tens raó quan dius que intento no fer crítiques perquè la finalitat del meu bloc és posar coses que m'agraden i que m'omplen!! (les crítiques les deixo pels altres blocs) sobretot m'agraden les reflexions però últimament el meu bloc sense donar-me'n l'estic basant amb la vida flixanca!!! ja què estem vivint moments durs!!

bé, moltíssimes gràciessss i si algun dia em trobes pel carrer, saluda'm!! estaré encantada de coneixe't!!!

gracietesssssss i molts petonets!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats