Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 29 d’abril del 2010

Àlex!! no hi ha paraules!!! guapíssim!!!!!!!

L'haveu vist??????????????
està guapíssim!!!!!!!!!! és el meu nebot Àlex!!!!!!!! m'encanta aquest nen perquè és molt simpàtic, sempre quan el veig té un gran somriure!!!!!!!! és maquíssim!!!!!!
Ahir vaig sortir a fer una volta amb la meva mare i ens vam apropar fins al "parque" i semblava festa major!! estava tot ple de nens, pares, mares i avis!!!!!!!!! però el què em va fer més gràcia va ser que molts anaven vestits del barça!!!!!!!!! feia molt de goig!!!!!
I com no podia ser menys, la meva family també!!!!!!!!!! la meva fillola, el meu germanet i l'Àlex petit! jejejeje
Així que no em vaig poder aguantar i li vaig fer aquestes fotikis!!!!!!!!!! A la meva fillola no li vaig poder fer fotos ja què no parava de jugar! és una passada contemplar als nens com juguen, fan una carona de felicitat!!!!!!!!!!

1 comentari:

enric ha dit...

que guapo es el meu fillolet!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats