Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 23 d’abril del 2010

Felicitats Morcete!!!!! 23.04.10

No podia faltar la meva dedicatòria al meu amoreeeeeeeeeee!!
Que puc dir del meu morcete!!!!!! poca cosa que no hagi dit!!!!!!!!! com dic sempre, els sentiments no es demostren un dia a l'any sinó el dia a dia!!!!!! amb els petits detalls, amb les coses que compartim i sobretot amb les ganes que tens d'estar amb aquella persona!!!!!!!!
A mi m'encanta demostrar els meus sentiments perquè és una cosa molt maca perquè et fa sentir al 100%!!!!!!!!
T'estimo petitet!!!!!!!

Com cada any he buscat a la web de relats en català però cada cop costa més trobar-ne d'originals!! n'hi han tants que no saps on buscar!!!!!!!! així que al final he anat als meus autors preferits i he trobat aquesta!!!!!!
______________________________

Imperatius d'Amor

Dóna’m la mà,
arrossega’m cap a tu,
pren-me el cor,
mira’m amb tendresa
sigues la meva droga,
fes-me’n addicta eterna.

Despulla’m de pors,
trasbalsa’m els sentiments,
estalvia’m inferns,
dibuixa’m somnis,
impregna’m de tu,
respira’m de prop.

Esborra’m llàgrimes,
regala’m esperança,
ofereix-me somriures,
encomana’m emocions,
inspira’m amor,
permet-me ser jo.

I després,
serenament,
deixa’m dir-te...
t’estimo.
_____________________
Un relat de brideshead (19-01-2005)

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats