Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 26 d’abril del 2010

Per fi el bon temps!!!


Aquest cap de setmana per fi ens ha vingut el bon temps!! tant dissabte com diumenge ens va acompanyar un solet maquíssim!!!!!!!!!

Dissabte vam celebrar el cumple de la Laia!! va estar molt bé ja què estàvem tots els germans i la family de la mònica! vaig disfrutar ja què estàvem tots!! (bé, solament va faltar el meu nebot Marc). La laia se la veia feliç ja què tothom estava per ella i sobretot els seus cosinets!!!!!!!!! no va parar de jugar amb tots!!!!!
Després a la tarda vam anar a casa el meu nebot Enric i Arnau ja què van insistir molt a què anéssim a jugar amb ells!!!

Feia temps que no gaudia de la seva companyia i m'ho vaig passar molt bé!! vam fer un campionat de ping-pong tota la family!!!!!!!!! fins i tot la Joa i la Elia es van atrevir a jugar!! jajajaja va estar molt bé!!!!!!! bé els grans guanyadors van ser morcete i l'Arnau, que tot i jugar solament amb una mà tenia un gran domini de la pilota!!!!!!!!
Pos eso!!!!!!!!!!! si hagués de posar un títol resumint el dia seria "DIA FAMILIAR" ja què vam tindre dinar i soparte acompanyats de la family!!!!! un dia molt maco!!!!!!!!


SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats