Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 26 d’abril del 2010

Mono de moto!!!!!

Diumenge vam fer una mini sortideta amb la moto! per veure que tal anava el mal de cul! jejejeje

aquest cop molt bé! suposo que era la falta de costum!! van ser pocs quilòmetres però em vaig notar més còmoda!!

Per la tarda, morcete me la va deixar anar a tancar al garatge!!!!! el segon cop que agafo la moto i segueixo dient el mateix "UNA PASSADA" aquesta moto és per anar al davant!!!! ufffff em vaig sentir genial!!!!! llàstima que no anava ben equipada perquè sino me'n vaig a fer una volta llarga!!!!!!!!!!

Em fa recordar a la meva virago però això si, amb molta més potència!!!!!! m'encanta!!!!!!!! el soroll de la Harley és únic i portar-la és una passada! apart traçar les corves és una canya, va ser poca estona però la sensació q vaig tindre va ser genial!!!!!!!!!

Quan vaig baixar de la moto estava feliç de les sensacions que vaig tenir!! volia més!!!!!!

Ja tinc ganes de tornar-la agafar!! hem quedat que el proper cap de setmana aniré a fer una volta més llarga i així poder disfrutar-la al 100%!!!!!!!!!! el tato ens deixarà la sevaaaaaaaa i així podrem sortir tots dos!!!!!!

1 comentari:

enric ha dit...

a més.....et queda molt be!!! Et veus molt motera al damunt.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats