Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 26 d’abril del 2010

més cosetessssss




Divendresss quan vaig arribar a caseta em vaig trobar amb aquestes roses tant maques!!!!!!

Morcete em va regalar 3 roses!!!!!!! aquestes dos i una de petiteta que era molt dolça!!!!! ummm estava molt bona!!!!!!!!!

I com no podia faltar li vaig regalar el seu llibre!!!! un còmic!!!!!! jejejej ja què amb ell no li agrada llegir gaire!!!!!!!!!! Això si, com cada any em vaig autoregalr un llibre!!!!! aquest any ha estat el llibre "Amor en minúscula" a veure que tal és!! ja t'ho explicaré!!!!!


Avui he entrat al flixbook i he vist aquestes fotikisssssssss on sortim la meva mare i jo!! i com no, les he agafat!!!!!!!!!!! jejejeje

Aquí amb aquesta és veu la meva teta amb els seus alumnes!!!! surt la meva fillola i tots els seus amics!!!


Com cada any moltes classes del cole baixen a la plaça de l'església per veure les parades de llibres i roses!! és una festa molt maca!!






SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats