Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 6 d’abril del 2010

Records de l'ermita!!!!!

___________________________
Un dels meus records del dia de l'Ermita
Ds a les 20:53
Un dels records que tinc més presents del dia de l'Ermita és de fa ja uns quants anys, quan la meva filla només en tenia 14.
Ella i els seus companys de curs tenien un bar montat per fer diners pel viatge de fi de curs (a Mallorca). Com la meva filla és molt "maxaca" es va agafar totes les hores de la nit i la primera del del matí, per lo tant, no va dormir ella ni tampoc jo, perquè vaig anar a vigilar-la.
Va ser una nit molt freda (com totes les de l'Ermita), vaig baixar a descansar un rato a la furgoneta però tenia moltísssima fred; allí a la vora hi havia un senyor amb una gran foguera; em vaig apropar i li vaig demanar si podia seure al costat del foc per escalfar-me.
Ell em va dir:
- I tant noia!
i allí vam estar petant la xerrada ja que ell tampoc no dormia, estava coent menjar al foc i me'n recordo que li vai preguntar perquè estava fent menjar tant d'hora i ell em va respondre:
-Ja veuràs com aniran arribant poc a poc el jovent i vindran amb molta gana! I així va ser!
Aquest senyor, que tant amablement em va oferir la seva foguera per esclafar-me i la seva conversa, fou el Sr. Floreal.
No l'oblidaré mai, el record d'aquesta nit, no tant sols per no dormir sinó per la companyia que vai tenir.
_____________________________________
Diumenge la meva mare em va dir "nena he llegit un escrit molt maco que m'ha fet emocionar" no em va dir d'on l'havia tret ni de qui era però de tant parlar de l'article li vaig dir que me'l deixés llegir!!!!!!!

Quan el vaig començar a llegir semblava que parlés de mi, de quan tenia 14 anys i em vaig quedar a l'ermita de festa per segon cop!!!!!!! em va recordar aquells anys tan guapos!!!!!! després quan ja vaig llegir la part final em va vindre la imatge del meu pare contemplant el foc i fent l'esmorzar per nosaltres!!!!!!!! I naturalment em vaig emocionar, les llàgrimes no em deixavem acabar de llegir l'article!!!!!


Quins records!!! el meu pare disfrutava com ningú de la festa de l'ermita!!! de nit i de dia!!! Durant la nostra joventut, del meu germà Alex i la meva, ens va acompanyar a la festa de la nit ja què necessitàvem un vigilant i ell estava encantat de fer aquest paper!!!!

La resta d'anys ja no feia falta però el meu pare li feia gràcia anar a sopar i gaudir de la festa de la nit!!!!!! Nosaltres anàvem per la nostra banda, amb els nostres amics però sempre sabíem que si teníem ganes de fer un bon esmorzar solament ens feia falta anar a veure al papa al seu bancal!!!!!!!! i la veritat és que ens esperava tot content per esmorzar i no l'importava si veníem amb molts amics o pocs ja què tenia menjar per tots!!!!!


Diuen que tot s'acabava amb aquesta vida però els records sempre segueixen amb nosaltres!!!!!!!!! és una festa que m'encanta i quan hi vaig sempre penso amb ell i amb els records que tinc d'aquest dia!!


Moltes gràcies Pilar per compartir aquest record amb nosaltres!!!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats