Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 22 d’abril del 2010

Contes Zen!!!!!!!

Ja he acabat el llibre que m'han regalat!!!!!!!!!!!!!
Un llibre petitet molt interessant!!!!!!!!!! és de contes Zen!!!

Fa uns quants dies vaig parlar amb la Elisss i la Mònica sobre la recomanació que m'havia fet l'amic blocaire Reyes sobre els koans i els llibres Zen, ...!!! i aquestes vacancetes de setmana santa la Mònica em va portar un regalet, aquest llibre!!!!!!!!!

Em va fer molta gràcia ja què tenia ganes de llegir algun llibre interessant i aq ho ha estat!!!!! gracietesssssssssss

Bé, si he de ser sincera m'ha agradat molt la part del contes zen però la part final que parla sobre els Haikus no!!! no m'han agradat!!

Els Haikus segons aquest llibre son poemes breus, simples i profunds!! (son tan profunds que ni els entens!! jajajaj)


O son simples o molt complicats! Pel meu entendre has de saber una mica la història del autor perquè sino no entens res de res o simplement et fas la idea que tu vols i tampoc es tracta d'això!!


Així que la part final del llibre me l'he saltat bastant ja què no m'ha agradat!!!!!


Però els contes els recomano!!!!!!!!!! De fet, quan tingui ganes els passaré al word per poder-los posar al bloquet ja què valen la pena!!!!!!!!
Un petonàsssssss bloquet



SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats