Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 27 d’abril del 2010

Flix de festa!!!!!!!! "La Feria de Abril" :)

L'any passat va ser el primer any i la veritat és que m'ho vaig perdre però aquesta festa és va fer sentir !!!


Vaig sortir per Flix i em vaig trobar de casualitat amb la festa! el carrer feia molt de goig i la gent estava disfressada i disfrutant de la música, el tapeo i del folklore popular!!
i com sempre amb aquest poble i van haver tota classe de comentaris!!!!!! El que més gràcia en va fer és:
"uffffffff una festa espanyola a Flix!! estem molt acabats"
jejejejeje hi ha gent per tot!! per mi, tota festa és benvinguda i no hauríem de tindre tants prejudicis!!!!
Simplemenet es tracta de disfrutar de la vida i qualsevol excusa és bona per muntar una festa!!!
Jo em quedo amb la frase que sempre em deia morcete al principi de vindre a Flix
"Els de Flix sempre teniu una festa pensada!!! sempre esteu de festa" jejejejej
Bé deixo la publicitat que han posat al flixbook!!!!!!!
Un petonàsssssss bloquet!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats