Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 19 d’abril del 2010

Cosetes Setmana Santa

Aquest any vaig poder gaudir de moltes cosetes!!!!!!!!!! sobretot em quedo amb les hores que he passat amb els amics i la festa de l'ermita!!!!!!!

Durant la setmana santa vaig poder gaudir de la companyia de la meva amiga mònica ja què estava per flix i vam aprofitar per fer moltes sortides de senderisme!!!!!!!!!!!! apart el que també va estar guapo va ser la sortideta per salou amb moni i elis!! havíem de ser uns quants i al final vam ser les tres soletesss! però va estar de conya!!!!!!!

I per últim em queda parlar de l'ermita!!!!!!!!!!!! he pogut tornar a gaudir de la festa de la nit i del dia de la mona!!!!!!!!!!
Aquest any ho portàvem tot molt ben muntat!!!!!!!!!!!!!!! amb tenda inclosa!! jejeejeje
Va estar molt bé però feia un fred !!!!!!!!!!!!!
I el dilluns també va estar molt bé!!! vam estar amb el meu germà Alex i amb la family de la meva cunyada Mònica i vaig estar molt agust!!! va estar super bé!!!!!!!!

vam menjar una paella boníssima!!!!!!!!!!!!!
Així que resumint, m'ha sentat molt bé aquesta setmana santa!!!!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats