Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 8 d’abril del 2010

Ja he provat la moto!!!!!!!!!


El dimarts vaig sortir amb morcete a fer una volta amb la motiki!!! ell ja ha fet uns bons quilòmetres amb ella però jo encara no hi havia pujat!!!!!!!!!!!

Vam fer una mini volta per veure les sensacions que tenia com a co-pilot!!!!!!!!


Al primer moment, tot ha sigut trobar-li pegues!!!!!!!!! encara porto el xip de la GSR!!!!!!!!!!!

La posició és completament diferent i després la conducció no té res a veure amb les nacked!!! aquesta és per anar tranquil.lets per la carretera i clarossss per molt que la teoria la sabia, la pràctica no!!! jejeje

Apart amb aquesta no li demanis traçades guapes a les corbes , apart tampoc pots veure la velocitat que vas ja què estàs a la mateixa alçada que el pilot!!!!!!!!

Per tant, ho canvio el xip o ens haurem de canviar de moto!!!!!!!!


Això si, després m'ha tocat provar-la!!!!!!! i el meu xip ja ha canviat!!
VULL AQUESTA MOTO PER MI!!!!!!!!!!
UNA PASSADA!!!!!!!!!!!!! conduir-la si que és guapo!!!!! la posició és perfecta i el soroll de la moto no et dic res!!!!!!
M'ha recordat a la meva virago!! és petita i em sento super còmoda!! això si, es nota que té molta potència però això et dona més seguretat per anar per carretera!!!!!
En marxes curtes has de parar molt de compte perquè la moto tremola sola!!! és una passada!!
son motos de carretera i no pas de ciutat!!!!!!!!
Així que després de provar-la, el meu concepte ha canviat!! m'he enamorat d'ella!!!!!!! així que morcete haurà de compartir la moto amb mi!!!!!!!!!!!!
Ja tinc ganes de fer una sortideta amb ella!!!!!!!
Quan tingui temps ja posaré un article al bloquet de les motos per compartir les meves sensacions amb ella!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats