Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 20 d’abril del 2010

Caminada Popular 28.04.10


Sembla interessant això, no???


Algú s'apunta???
M'agradaria saber quina ruta és la que faran!!



Si algun visitant del bloquet ho sap, li agrairia que m'ho digués!!!!!!!!!!!
Gracietessssssssssss!!!


Després de llegir el missatge del nostre amic blocaire Josep Manel, he tornat a entrar al seu bloquet i ens informa de la ruta que es farà:


"l’itinerari serà pel camí dels Arensos, passar per Valletes, Bassa les Clotxes i acabar al Camp de Futbol (uns 10 km.)."

2 comentaris:

Josep M. Albiac ha dit...

Hola Eva, passat per http://blocs.xtec.cat/jalbiac/2010/04/20/activitats-del-cap-de-setmana/!
Salut!

eva_yam ha dit...

ahir ja em vaig passar pel teu bloc però vaig veure que encara no havies posat res!! jejeje

ara ho posaré aquí al bloc!! gracietesssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats