Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 23 d’abril del 2010

Divendres 23.04.10; Sant Jordi!!!!!!!!!

Un dia maquíssim!!! l'any passat vaig dir que aquest any intentaria fer un dia de vacances per poder gaudir d'aquest dia i al final no ho he fet!!!!!!!!!! això no pot ser!!!!!!!! i mira que sempre penso que seria fantàstic que aquest dia fos FESTIU!!!!!!!!! ja què podríem gaudir més del dia del llibre!!!!!!!
La festa a Flix és molt maca però quan penso en Sant Jordi, m'imagino a Tarragona o Barcelona voltant per les rambles!!!!!!! ufffffffffff quina passada!!!!!! perdre'm soleta per allí, anant de parada en parada!!!!!!!!!!!!!! que guapo!!!!!!!!!!
Un any ho vaig fer, vaig anar a Tarragona i em va encantar l'ambient festius que hi havia!!!!!!!!!
Bé, a veure si avui puc anar a la plaça l'esglesia a triar el meu llibre!!!!!!!!!! i sobretot el de morcete!!!!!!!!!!!! perquè no pot faltar aquest detallet!!!!!!!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats