Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 6 d’abril del 2010

Trobada Flixbookera a l'Ermita!!

Dijous "la pitoieta" proposava pel flixbook trobar-nos a l'ermita els flixboocaires!!!!!!! i la gent ens vam començar animar i a dir que SI "hi assistiré" jajajaja

Total que el punt de trobada va ser a la una del migdia al bar dels quintos!!!!!!!! em va fer gràcia perquè m'anava trobant a la gent i em deia "a la 1 al bar" o fins i tot algú (em penso que va ser Conxita) va tindre la brillant idea de fer pegatines de la trobada i quan trobava a la gent els hi anava donant!!

Així que a la una vam anar cap al bar i ens vam començar a saludar molta gent que normalment parlem virtualment!!! la veritat és que va ser divertit, una cosa diferent!!!!!!!!!

I després van arribar les fotos a la roca!! aquell moment vaig descobrir que els flixbookeros no tenen cap classe de vergonya!! jajajajaj
mentre ens feiem la foto, anàvem cridant a la gent per a què s'apuntés a la foto!! de fet durant uns minuts vam ser els reis de la festa ja què tothom mirava davall de la roca!! jejejej

Però deixant de banda els comentaris de la gent que estava a l'ermita, com per ex.: "ufffffff quin galliner" "uffff sembleu marujes" "uffffff no teniu vergonya" "ufffff que frikis" (com diria el meu nebot Enric) jajajajaja
m'ho vaig passar molt bé!! va ser una estona divertida amb la gent de flix!!!!!!
Pos eso!!!!!!!!! aquí deixo aquestes fotikis que ens van fer!! unes son meves i la resta de Montse C.!!!
Naturalment faltava moltíssima gent que conec de vista o que els tinc d'amics al facebook però no tothom estava informat !!!

Amb aquestes fotikis ja no estava perquè vaig marxar!! aquestes també son maquíssimes!! molt originals!!!!!!

Un petonàssssssss bloquet!!

1 comentari:

enric ha dit...

Bonica trobada fleixbuquera!!! llàstima que no vaig poder ser-hi!
Feu totes i tots molt goig!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats