Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 20 d’abril del 2010

Cumple Laia!!!!!!!!! 4 anyets!!!!!!!! Felicitats!!!

Aquests dies no vaig poder posar un article tal i com toca al seu dia corresponent ja què estava de vacancetes però no vull deixar de posar les cosetes del meu dia a dia!!!!!!!!!!!

El passat dimecres va ser el cumple de la meva fillola Laia!!!!!!!!!!!!! va fer 4 anys!!!!!!!

Aprofitant q estava de vacances, vaig anar ajudar al meu germà i la monica pels preparatius del cumple i així gaudir de la Laia !!!!!!! però quan vaig arribar allí ja em vaig trobar amb la feina feta!! jejeje
Així que em vaig dedicar a estar per la Laia i col.laborant amb tot allò que vaig poder!!! i sobre les 5 vam començar a vindre tots els nens!!!!!! feia for de veure tants nens junts!! quina passada!!!
A la taula van aguantar com a molt 15 minuts!! la festa va ser molt maca i crec que tots s'ho van passar molt bé!!!!!!!!!
Deixo les fotikissssssssssss que vaig fer!!!!!!!!!!!



SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats