Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 19 de maig del 2010

19.05.10!!! :(

Buscava una foto teva i he trobat aquesta, m'encanta!!!!!!!!
Fa dies que no parlo de tu i avui veient qué és el teu dia, no m'he pogut estar!!!!!!!!!!!

Avui exactament fa 4 anys i 7 mesos que no estàs amb nosaltres!!!!!! sembla mentida com passa el temps!! però per molt que passi sempre et tinc al meu costat!!!!!!! ahir vaig passar un mal dia i vaig pensar molt en tu, amb les coses que em diries si et tingués aquí i sobretot amb el carinyo que m'haguessis donat perquè solament amb una abraçada ja m'haguessis ajudat!!!!!!!!!!

Però bé, tal i com em diries tu, tinc a la mami per fer-me costat en tot!!! hi ha dies que la realitat de la vida és fa més dura que altres!! veus que avui estem de conya i demà no!! sempre diem que hem de viure el present però molts cops penses amb el futur que ens espera!!!!!!! sempre patint per tot!!!!! intentes evitar no pensar en algunes coses però de vegades et supera el pensament o la realitat!!!!

Bé, millor no seguir amb coses tristes!!!!!!!!!!! aquests dies pel flixbook tothom posava una frase molt maca dedicada amb alguna persona que no està al nostre costat! però pel meu gust no tenia gràcia ja què ningú l'havia personalitzada!!!!!!!!!!


Avui la posaré jo però totalment personalitzada ja què tinc a una persona massa important per mi, per no fer-ho!!!!!!!!!!!!


Desitjaria que el cel tingués telèfon per escoltar la teva veu!! i sentir com em dius "bon dia reina" !! cada dia penso en tu però no és cap fet extraordinari.
Ahir també ho vaig fer i qualsevol fet del dia em porta un record teu. Penso en tu en silenci, parlo amb tu i tenim converses maquíssimes ja què sempre tenim temps per parlar!! tinc tantes coses per explicar-te!!! desgraciadament, solament em queden els records i les teves fotos....però si d'una cosa estic segura, és què ets el meu angelet que em guia allà on vaig!!! T'ESTIMO PAPA!!!!!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ballarina m’has deixat sense paraules, i en un nus a la gola jeje Molt bonic l’escrit. Cuidat moltíssim.

eva_yam ha dit...

gracietesssss ballarina per escriure'm!!!!!!!!! molts petons, ens veiem!!!!!

Maria José ha dit...

Molt bonic!

eva_yam ha dit...

gracietessssss teta!!!!! sobretot per llegir-lo que ja se que et costa molt!!! petonetsssssssss
muaaaaaaa

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats