Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 6 de maig del 2010

El Nostre Barri - Flix -

Fa dies que les vull posar però amb tantes cosetes no he tingut temps!!! de les fotos que em van regalar, també hi anaven aquestes al mateix pack.


Son del nostre estimat barri; qui sigui de Flix no fa falta presentacions pel barri!!!!! les fotos parlen per si soles!!!!!!


Com ja haveu vist anteriorment en altres fotos d'aquest "parque" no queda res!! solament hi han gats i brutícia!!!!!!!


Però deixant de banda l'estat actual, em feia gràcia recordar el que hi havia abans!!!! era un senyor parque on anàvem tots els nens a jugar!! hi havien tortugues, pals, piscina, parets foradades, ....



les tortugues!!!!!!!!! quantes hores ens hi vam passar aquí!!! jejejeje


Aquest pal no sé com es deia!! i si mireu al fons, es veu l'església del barri!! que fort!!






Aquí els nens estàven a la piscina que hi havia!!! bé, jo sempre la vaig veure sense aigua!!!! que consti!!


Aquí amb aquesta es veu millor la piscina!!!




P.D.: he borrat les cares dels nens ja què no és la meva family i així m'ho han demanat!!!

Gràcies per les fotikis!!!!!!!!!! em van fer molta gràcia ja què no en tenia cap del parque!!!!!




6 comentaris:

Maria José ha dit...

Teta, quines fotos més guais! ja me les estàs passant, no en tinc cap del "nostre parque". M'encantaven les tortugues, la piscina, el cactus gegant de ferro i sobre tot els forats de la paret!

eva_yam ha dit...

okssssssss ara te les passo!!
no em sortia el nom del pal, cactus! jejejeje

gràciesssssssssss

llàstima que dels forats no en tinc cap!!! :(

Anònim ha dit...

Ei!!! ballarina en el teu permís agafaré les fotos, perquè estic fent un treball sobre el barri, i la llei de barris. bssss

Elia

eva_yam ha dit...

ballarina tu mateixa! si et poses al marge dret on on son les etiquetes del bloc i poses "FOTOS ANTIGUES" et sortiran més!!!!!!!!

un petonàsssssssss

ROSALIA ha dit...

PERDONEU,,PERO JO SI EL VAIG VEURE AMB AIGUA...I FINS I TOT M.HI BANYABA ...I ERA BEN GRANDETA..JEJEJEJE..

LO PARKE VA SER UN LUXE PELS CRIOS DEL BARRI...TOT UN LUXE!!!

TOTS DEBEM TINDRE UNS RECORDS ENTRANYABLES ...ALLI VAN CUALLAR MOLTES PARELLETES... I MOLTS DESCUBRIMENS ADOLESCENS...

MOLTES FELICITATS PEL BLOCK!!!MUAKIS

eva_yam ha dit...

Gràciessssssss Rosalia per deixar-me un missatge!!!!

la veritat és què tots guardem grans records del barri! abans era maquíssim i ens passàvem la vida jugant pels carrers! jejejeje

molts petonetssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats