Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 24 de maig del 2010

Ja tinc les Invitacions!!! xdddd

Ja tenim feina per fer!!! ufffffffff això ja ho tenim aquí!!!!!!!! ara ens hem de posar les piles amb el tema!!!!!!!!



Divendres vaig anar a buscar les invitacions de boda!!!!!

han quedat maquíssimes!! m'encanten!!!

bé, que he de dir!!!!! jejejejeje

Aquesta és la imatge però amb el paper plegat!!!!!!!! el text també és original, o més aviat diferent al què havia vist normalment!!!!!!


Em va acompanyar la mami a buscar-les l'Escola Jeroni Moragas de Mora d'Ebre!!!!! la veritat és què treballen molt bé, estic molt contenta amb el tracte i la rapidesa que han tingut!!!!!! em van dir un mes i aquí les tinc!!! xdddd

4 comentaris:

alex ha dit...

Holessssss muaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
Molt boniques estes invitacions,no se qui les ha triat,pero ha encertat de ple,jeje
Timooooo molttttttttt!!!!!!!!

eva_yam ha dit...

jejejee hombreeeeeeeeeeeeee morcete escriu al meu bloquet!!!!! això si que es tindre categoria! jejejejeje

gracietess petitet per entrar-hi!!!!!
muaaaaaaaaaaa
muaaaaaaaaa
timo moltíssim!!!!!!

Anònim ha dit...

yo encara no le vist,pero pel que vec estan wapisimes,las clavat nenaaaa jajajjaa,ja saps que sic no??la sisa

eva_yam ha dit...

jajajaj sisaaaaaaaaaaaa!! quina ilu veure un missatge per aquí!! jejeje

gracietes per escriure!! ben aviat les veuràs en directe i la podràs guardar pel record! jejejeje

molts petonetssssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats