Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 14 de maig del 2010

Floretessssssssssss

Per acomiadar la setmana, m'ha fet gràcia fer aquest muntatge de floretes!!!!! aquestes les he fet durant aquests tres dies que he anat a caminar!!!!!!!!



Estic contenta perquè aquesta setmana he portat un bon ritme d'exercici i això m'agrada!! això em fa pensar que ja estic en forma ja què caminar mitja horeta cada dia no es fa gens pesat, tot el contrari!!!!!!! apart portar la càmera a sobre, m'agrada ja què quan veus alguna coseta que t'agrada sempre estàs apunt per captar-la!!!!!!
Molts petonetssssssss bloquet!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats