Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 26 de maig del 2010

Quin lloc és aquest???



Us recorda algun lloc en concret????????????

La meva family ja sap on és però la resta ho sabeu????

Sembla mentida el abans i el ara!!!!!!!!! em fa gràcia veure aquesta fotiki perquè la trobo molt original i el lloc és curiós!! jejejej

No és la Rosaladeda!! és l'antiga pista de La Social de Flix (l'entrada estava on estant els garatges de davant la caixa de pensions)

12 comentaris:

David ha dit...

Sembla la pista d'estiu.

Albi ha dit...

La Rosaleda?

Jaume Masip Llop ha dit...

És la pista! molt bona foto!

eva_yam ha dit...

efectivament!!!!!!!!!!! és la notra pista d'estiu!! jejejejeje

res a veure amb el que era i el que és!!!!!

gracietesssssssss per participar al bloquet!!!!!

un petonàsssssssss per t@ts!!!!

Anònim ha dit...

la vostra pista d'estiu es dels socis i aquesta de la foto es, la rosaleda,de juanito garcia.la nostra pista d'estiu jajaja....imma

eva_yam ha dit...

Estàvem equivocats!!!!!!!!!! em falta motl per aprendre d'història de flix ja què hi han moltes cosetes que no sabia!!!!!!

si que és la pista d'estiu però no l'actual!!!!!!!!!! (jo em pensava que si) jejejeje

l'antiga pista de la social estava situada al costat de l'actual i s'entrava per on estant els garatges del davant del cafe de mari!!!!!!

immaaaaaaaaaaaaa ho sento!!! no és la teva rosaleda!!!!!!!!! jajajajaja
com m'agrada no donar-te la raó!! jajajajaj

petonetsssssss i gràcies per la vostra participació!! xddd

Jaume Masip Llop ha dit...

Si us atureu un moment a l'hort que hi ha a la vora del Molí d'Oriol, encara podreu veure una part de l'escenari.

eva_yam ha dit...

gràcies jaume!! un dia d'aquests ho miraré! jejejeje

Maria José ha dit...

Sempre recordaré que l'última cançó de l'últim ball que van fer en aquesta pista el vaig ballar amb el papa!
Jo en tinc molt bons records, la pista de terra, el senyor que et cobrava quan ballavem a la pista "dels grans", i tantes altres coses!

eva_yam ha dit...

ostres tu!! quantes coses! un dia d'aquests ens haurem de sentar i me les expliques perquè jo no en sabia res d'aquesta pista!! :(

petonsssssss

enric ha dit...

Be, jo recordo que per l'edat ( era petit) no ens deixaven ballar a la pista i ho feiem al costadet que hi havia una pista de terra i tots els petits doncs allí discriminats. De més grandets, passavem a ballar al costat de l'escenari però fora de la pista gran, encara que aixì si, el terra estava pavimentat.
Recordo entre altres coses, els primer balls "agarrats" ( a quasi un metre de distància un de l'altre).

eva_yam ha dit...

jejeje ostres tu!! quants records teniu!! estaria guaiss trobar alguna foto d'aquesta pista d'estiu!! jo salment tinc aquestes!!!!!!! :(

un petonàsssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats