Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 20 de maig del 2010

Un regalet per l'Eulàlia!!

Estic contenta perquè aquesta setmana segueixo pel bon camí!!!!!! avui és el tercer dia que vaig caminant a la feina!!!!!!!!



Quan he passat pel davant d'aquesta imatge, m'ha vingut al cap l'Eulàlia i m'ha fet gràcia fer aquesta foto per ella ja què sempre posa al seu bloquet coses molt originals!!!!!!!!!!!



Una porta!!!!!!!!!!!! i la pregunta és, que ens obre?????????????

jajajajaja



bé, la nostra amiga blocaira segurament posaria una paraula per definir aquesta foto però a mi no em surt res!!!!!! massa paraules em surten!

Un petonàsssssss bloquet!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats