Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 3 de maig del 2010

Fira de Flix "Feria Abril"

Divendres vaig sortir amb la meva mare a fer una volta i vaig veure els preparatius de la festa!!
Al final no vaig veure res d'aquesta festa ja què no vaig sortir i dissabte vaig estar de senderisme!!!!!
Però el que si que em vaig trobar pel carrer un grupet de dones que anaven a la festa i feien molt de goig!! anaven molt maques!!! i sobretot el nen, estava guapíssim!!!


últimament sempre porto la càmera a sobre i no em vaig poder aguantar i els hi vaig dir què em deixessin fer-lis una foto!!!!!!!!!
Així que us deixo les fotikis que els hi vaig fer!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats