Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 5 de maig del 2010

Diumenge 02.05.10; sortida motiki!!!



Aquest diumenge havíem de sortir amb el tato i la Joa però ell estava en mal d'espatlla així que vam anul.lar la sortida!!!!!

Quan ens vam despertar vam veure que feia molt de sol i vam aprofitar el dia!!! morcete ja em va despertar vestit de motorista i naturalment no em vaig poder negar!! jejejjeje

Així que vam fer un sortideta els dos solets!!!!! vam anar a miami i vam tornar!!!!!!

No era un dia perfecte per anar amb moto ja què feia bastant vent, sobretot a la zona de Hospitalet, però van poder més les ganes que res!!!!!!!

A la tornada vam parar a la benzinera que hi ha abans d'arribar a Mora i Morcete em va oferir la seva moto!!!!!!!!!

Em vaig quedar parada ja què amb ell no li agrada anar de paquet però no vaig deixar que em fes la pregutna dos cops!! vaig dir siiiiiiiiiiiiiiiii!! jajajajaja

Així que vaig tornar agafar la Harley!!!!!! xdddd Em pensava que portar-lo de paquet em molestaria o em sentiria incòmoda però no, em vaig sentir igual de bé!!

Com ja he dit anteriorment,aquesta moto és per portar-la!! és una passada!!!!!!!!!

Vaig anar molt agust!!!!!! de Mora a Vinebre vaig notar que em faltava pràctica, fa temps que no porto moto i això és nota!!!!! apart feia molt de vent!! però de Vinebre a Flix va ser perfecte!!!!!!! vaig disfrutar tots els trams i portava un bon ritme!!!!!!!! em va agradar molt i sobretot em vaig sentir super bé!!!!!!!

En pocs quilòmetres vaig poder gaudir de tot; traçades, velocitat, salutacions amb moteros, avançaments, ....!!! en resum, vaig disfrutar!!!!!!!!!!

A veure quan serà la pròxima!!!!!!!!!

Un petonàssssssssssssssss bloquet!!!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats