Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 4 de maig del 2010

Reflexió del dia!!!!!!!! fer senderisme!!!!!!!! 04.05.10

Diumenge fent sofing i sentint les meves agulletes a les cames, pensava amb el meu estat físic!!!!!!!! em sento contenta ja què les últimes sortides m'he sentit en forma i he vist com a poc a poc el meu cos aguanta el ritme!! i de tenir moltes agulletes he passat a tenir-ne poques i això significa que l'exercici està donant els seus resultats!!!!!!


També m'agrada que a poc a poc el meu problema de respiració es va adaptant!!!!!! al principi quan pujava la muntanya m'havia d'anar parant molt sovint ja què el meu caminar no es compaginava amb la respiració!!! suposo que és falta de costum o no ho sé!! no sóc cap experta!!!! és a dir, les meves cames portaven un bon ritme i podien continuar però per culpa de la respiració m'havia de parar!!!!

Amb aquesta útlima sortida ja he notat un bon canvi!!!! m'he concentrat més amb compaginar-ho tot i ha donat el seu resultat positiu!!!!!!

També estic contenta que el pes a poc a poc va baixant i això també et motiva per seguir endavant amb l'exercici i sobretot amb el control del menjar!!!!!!!!!! quan es veuen els resultats encara et motives més!!!!! també em va vindre a la ment que ja porto unes quantes sortides i això m'ha fet buscar-les i fer-me un llistat d'aquests llocs tant macos que tenim al costat de casa i que ara ja puc dir que els he visitat!!!!!!

deixo les meves sortides perquè m'ha fet gràcia fer aquest resum ja què amb poc temps he fet unes quantes sortidets!! ara ja puc dir que sóc senderista!! jejejeejej

com diu el meu germà, això de caminar enganxa!! jejejeje


01.05.10; Senderisme Llaberia (19 km)


30.04.10; Senderisme Flix (circumval.lació)

11.04.10; Senderisme Toll de l'ou (Ulldemolins) (12 km)

31.03.10; Senderisme Flix (meandre exterior)

29.03.10;Senderisme Flix (meandre interior)

27.03.10; Senderisme Creu de Santos (Rasquera) (9 km)

13.03.10; Senderisme Flix (meandre)

06.03.10;Senderisme La Mola de Colldejou (9 km)

30.01.10; Senderisme Ermita Sant Jeroni (Mora d'Ebre) (19 km)

20.01.10; Senderisme Flix

17.01.10; Senderisme Flix (Pi de Montbrió) (10 km)

15.01.10;Senderisme Flix (meandre exterior)

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats