Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 10 de maig del 2010

Ben equipada!! 10.05.10

Ja tinc botes!!!!!!!!!! les deportives que tenia eren perfectes per anar per la muntanya però l'altre dia vaig veure la seva imperfecció!!!!!! l'aigua va calar!!!!! amb la boira i l'estat humit del terra vaig acabar amb els peus mullats!!!!!!!
Així que dissabte vaig anar a comprar-me unes botes de muntanya!!!!! d'aquestes impermeables !!

I ja què estava, em vaig comprar un impermeable per anar ben equipada!

Així que ara ja ho tinc tot!! ja feia dies que ho volia fer perquè això de perdre'm per la muntanya m'ha agradat i m'ho he pres en serio!!
Un petonàsssssss bloquet!!

1 comentari:

enric ha dit...

T'has comprat una bona bota!! Ara ho notaras molt !!!
Salutacions!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats