Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 13 de maig del 2010

Jugant amb la meva fillola!!!!! 12.05.10

Ahir vaig sortir a fer una volta amb la meva mare i ens vam apropar al "parque" perquè estava la meva cunyada amb els nens!!!!!

Normalment quan vaig allí la meva fillola està jugant amb els nens i no està per nosaltres, com és lògic!!!!!!!! Però ahir al ploure una mica vaig poder disfrutar una estona d'ella!!!!!!!!!!

Estava maquíssima, dolça com és ella!!!!!!!!! quan va acabar de ploure, em va dir:

- Padrina!!!!!!! anem a jugar les dos!!!!!!

i amb aquella carona que em va fer no em vaig poder negar, tot el contrari!!!!!!! m'ho vaig passar molt bé amb ella!!!!! vaig riure una bona estona ja què tenen uns sortides molt bones els nens amb aquesta edat!!!!!!!! i a sobre li vaig poder fer un reportatge fotogràfic! jejejeje


3 comentaris:

Maria José ha dit...

Està guapíssima i les fotos són molt boniques!Ja me les passaràs!

Unknown ha dit...

Aquí es veu com és ella , guapa,alegre ,juguetona, simpàtica
i una mica "bicho",que he de dir més, és la nostra filla!
eva són unes fotos molt boniques!

eva_yam ha dit...

jajaja si si!! més bona definició impossible!!! ho té tot!! bé, que hem de dir nosaltres, no??
si ens té el cor robat!! :)

gràciesssssssss per escriure!! tot un detall!!!!!!!!!!

petonetssssssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats