Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 27 de maig del 2010

Llibre; Cap a la pau interior





Un altre llibre a la butxaca!!!!!!!!!
Aquest està molt bé!! És dels primers que llegeixo del tema de la meditació i m'ha agradat molt!!!!!!!! Bé, per ser més sincera diré que casi tot!!!!!!!! Jejeje

El llibre és classifica amb tres parts!! Les dos primeres son una passada però la última no m'ha agradat gens, uffff s'enrollava massa!!! Se'n va del tema principal i comença a filosofar dels problemes socials, política, etc...!! per tant, pel meu gust està fora de lloc aquesta part!!!

Quan tingui temps aniré posant alguna meditació del llibre que m'ha agradat molt ja què en podem treure moltes coses positives i que ens poden ajudar a seguir el nostre camí.

2 comentaris:

enric ha dit...

Ja posaras alguna coseta del llibre, per saber si m'agradarà o no.

eva_yam ha dit...

està molt bé!!!!!!!! si vols ja te'l passaré però espero que t'agradi més que l'últim que et vaig passar! :)

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats