Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 13 de maig del 2010

Senderisme 15.05.10

Com diria el meu nebot Enric "Això és de locos!!!" jajajajaja
quan veig aquest altímetre, flipo sola!!
m'agafen tots els mals i moltes agulletes de pensar-hi!!! m'ho estic repensant!!!!!!! per una banda penso que estic preparada per fer-la i per l'altra penso que és un pal fer-la!!!!!! ufffffff
molta pujada seguida i a sobre llegint els comentaris de la gent encara m'ho fa repensar més!!
Bé, de moment tinc fins dissabte per pensar-ho!!!!!!!! ja veurem!!!!!!
Això si, aquesta setmana m'ho estic agafant en serio això de caminar!!!!!!!! 2 dies caminant cap a la feina i a veure si puc fer dos dies més!!!!!!!!! he d'estar preparadaaaaaaaaaaaaaaaa per si de cas!!
Aquest és el plànol de la ruta!!!!!!
Al bloc del meu germà trobareu les corresponents explicacions d'aquesta sortida!! i si algú té ganes de fer-la, ja sap.......... es pot apuntar! això si, heu d'estar una mica en forma per fer-la perquè sinó al diumenge no podreu ni caminar!!!!!!!!!! jejejejejeje


5 comentaris:

enric ha dit...

Hola Eva!!
la veritat és que és una mica durilla al tram del mig i la baixada, ja que hi ha molta pedreta suelta i rellisca bastant. Be, esta be pensar-s'ho una mica abans d'anar-hi per no passar-ho malament baixant.
Salutacions!!

eva_yam ha dit...

jjajaja vaja ànims em donesssssss xaval!!!!!!!!!!
en situacions normals em diries:

- auuuuuuuu calla!!! i caminar!!!!! que sempre t'estàs queixant!! jajajaja

eva_yam ha dit...

jjajaja vaja ànims em donesssssss xaval!!!!!!!!!!
en situacions normals em diries:

- auuuuuuuu calla!!! i caminar!!!!! que sempre t'estàs queixant!! jajajaja

enric ha dit...

Be, és que reconec que és una mica difícil, sobretot pel perill de relliscar baixant. . Una abraçada!!

eva_yam ha dit...

tatoooooooooooooo mira aquest bloc!
es on vaig veure les fotos de 4gates!! jejejeje
està molt bé! unes vistes impressionants!!!!

http://www.pujades.net/arxius_rutes/album_flickr/ventadors_album.html

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats