Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 28 de maig del 2010

Cançons Infantils!!


Fa temps que veig a la web d'estadístiques del meu bloquet que la gent entra perquè està buscant "cançons infantils catalanes"

Al 2.007 vaig posar un article on parlava d'aquestes i posava les webs més interessants que havia trobat i avui he tornat a mirar aquestes webs i n'he trobat una de nova!!

La primera web que us recomano és aquesta, trobareu cançons de tot tipus!!!! solament per curiositat val la pena mirar-la i apart el que està molt bé que cada cançó pots escoltar-la i així fer-te una idea de com es canta.

Cançons per als infants (Cançons de falda // Cançons de bressol // Els animals // Els oficis
El temps i la natura // Cançons de dansa i joc //Cançons eliminatives // Altres cançons)

I la segona web és aquesta, son més generalitzades; algunes son bastant conegudes i altres no les conec, també han posat cançons de grups coneguts però amb aq bloc no les pots sentir.
Cançoner infantil
I per última us recomano aquesta, hi han moltes cançonetes i el que fa més gràcia és que estant escrites amb lletres pels nens; està motl bé!!!!! ahhh i amb aquesta també trobareu, contes,endevinalles, cançonetes, dites populars, pintar dibuixos, embarbussaments

http://www.contes.cat/

Aquí deixo un cançó que m'ha fet molta gràcia recordar-la ja què al cole sempre ens la feien cantar!!!!! jejejejee

a veure si us sona:


EL BALL DE LA CIVADA
El ball de la civada jo us el cantaré (2).
-El pare quan la llaurava
feia així, feia així....
Se’n dava un cop al pit
i se’n girava així:
Treballem (2), que la civada(2);
treballem (2) que la civada guanyarem.
El ball de la civada....
- El pare quan la sembrava, la segava, la molia,...

5 comentaris:

eva_yam ha dit...

jajjaja és boníssima la cançó!! si la llegeixo em poso a cantar!! jajajaja

Sandra ha dit...

jajajaja ens van marcar molt les classes de dansa d'EGB xDDDD

eva_yam ha dit...

jajaja si si!!! cançons boníssimes!!
jajajaja

Anònim ha dit...

on recordeu al bus blau, en careto i lolin que ens feien cantar, "julivert meu com t'has quedat".... aixo recient axecats, uns trons els farien cantar avui, tals com es la tropa.

eva_yam ha dit...

jajajaj que bona anònim!!!!!!

"julivert meu com t'has quedat.... sense cap fulla"
jajaja le primer que m'ha sortit al llegir-te!!!!!

i després m'ha vingut:
"Julivert meu com t'has quedat
sense cap fulla, sense cap fulla
julivert meu com t'has quedat
sense cap fulla i el cap pelat"

el que no me'n recordava era on ho havia après!! jejejeje

i ara m'ha vingut al cap la sra. lolin i l'autobus blau!!!!!!! la dona s'ho prenia en serio el seu treball!!!!!!! quants records!!!

gracietessss pel comentari!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats