Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 2 de novembre del 2009

Divendres 30.10.09; la castanyada

Aquest divendres com què tenia festa per la tarda vaig poder anar a veure la castanyada! feia moltíssims anys que no hi anava i em va agradar molt!!

Antigament els pares no hi podien anar però ara deixen entrar als pares per poder veure els balls que fan i la veritat és què hi havia força gent.
Amb aquesta foto es veuen els nens més petits! els de P3!! que guapets! i com no, es veu la meva teta i la meva fillola Laia!!
Aquesta és la classe de la meva germana!! ho van fer tots molt bé!! era el primer cop que ballaven a la castanyada!!!!
La meva fillola fent-me la burla!! jejeje que guapeta!!

Aquí ja comença el ball típic!!!!!!!


Amb aquest grup estava el meu nebot Arnau!! ho van fer tots molt bé!!
Un petonàssssssssss bloc!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats